Pri zistení vady je nutné tovar prestať používať a ihneď uplatniť reklamáciu. V prípade, že tak neučiníte a následným používaním dôjde k zväčšeniu závady, vystavujete sa riziku, že Vaša reklamácia nebude dovozcom uznaná alebo opravená.
Vytlačte a vyplňte Formulár na reklamáciu tovarua očistený tovar, zbavený nečistôt a vlhkosti zašlite spolu s kópiou faktúry na adresu:
Board Paradise
Bojnická cesta 24
971 01 Prievidza
V žiadnom prípade neposielajte tovar naspäť na dobierku.
Po prijatí reklamácie Vám zašleme email o prijatí reklamácie. Táto bude vybavená do 30 dní odo dňa prijatia.
Po odoslaní tovaru Slovenskou poštou nám prosím napíšte číslo zásielky spolu s číslom objednávky
Pre personalizáciu obsahu a vyhodnocovanie používame cookies tretích strán, vďaka tomu pre vás dokážeme na webe aj mimo neho zobrazovať relevantnejšie ponuky našich produktov.
Zber týchto dát nezapneme, pokiaľ nám k tomu nedáte súhlas.
Detailné nastavenia
Táto webová stránka využíva cookies na zlepšenie prehliadania webu a poskytovania ďalších funkcií.
Tieto údaje nebudú použité na identifikáciu alebo kontaktovanie.
Táto webová stránka využíva cookies tretích strán, pozri podrobnosti v politike ochrany osobných údajov.
Táto webová stránka využíva sledovacie cookies, pozri podrobnosti v politike ochrany osobných údajov.
Ak sa chcete dozvedieť viac o tom, ako tento web používa cookies a localStorage, prečítajte si naše ZÁSADY OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV
Kliknutím na tlačidlo Súhlasím dávate súhlas tejto webovej stránke uložiť malé kúsky dát na Vašom zariadení.
Kliknutím na tlačidlo Nesúhlasím popriete svoj súhlas s ukladaním cookies a dát localStorage pre túto webovú stránku, prípadne zmažete už uložené súbory cookie (niektoré časti webu môžu prestať fungovať správne).