Vrátenie, výmena a reklamácia tovaru

 

 

V prípade, že ste dostali zásielku a zistíte, že tovar, ktorý ste si objednali je malý, veľký, alebo nespĺňa Vaše predstavy, radi Vám ho vymeníme, alebo vrátime peniaze.

V súlade so zákonom má zákazník právo na výmenu alebo vrátenie peňazí za tovar do 14 kalendárnych dní od prevzatia zásielky bez udania dôvodu.

Postup pri výmene tovaru

  1. Vytlačte a vyplňte Formulár na vrátenie a výmenu tovaru a spolu s kópiou faktúry a tovarom zašlite na adresu:

    Board Paradise
    Eperia Shopping Mall
    Armádneho generála L. Svobodu 25
    080 01 Prešov

    V žiadnom prípade neposielajte tovar naspäť na dobierku.

  2. Na zakaznickyservis@boardparadise.sk (alebo na čísle +421 905 204 787) nás prosím informujte o novom tovare alebo veľkosti, ktoré si želáte zaslať na  výmenu. Nový tovar Vám zašleme obratom po doručení vráteného tovaru.
  3. Tovar vymieňame len v rámci veľkosti, ak si prajete vymeniť svoj tovar za iný, vytvore si prosím novú objednávku. Túto následne uhradíte a my Vám vrátime peniaze za pôvodnú objednávku po doručení vráteného tovaru.
  4. Tovar musí byť v pôvodnom obale, so všetkými visačkami, nepoškodený, nepoužitý, čistý, nesmie zapáchať, aby bol spôsobilý ďalšieho predaja. Tovar vhodne zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave. K tomuto účelu najlepšie poslúži obalová fólia, papier, či väčšia krabica. Pri posielaní tovaru, ktorý už svoj obal má - ako napríklad obuv, neprelepujte prosím priamo pôvodnú krabicu, aby nedošlo k jej znehodnoteniu.   

       Pri výmene tovaru bude započítaná cena za dopravu 5 Eur. 

Postup pre vrátenie peňazí

  1.  

    Vytlačte a vyplňte Formulár na vrátenie a výmenu tovaru a spolu s originál faktúrou a tovarom prineste na jednu z našich predajní alebo zašlite na adresu:

    Board Paradise
    Eperia Shopping Mall
    Armádneho generála L. Svobodu 25
    080 01 Prešov

    V žiadnom prípade neposielajte tovar naspäť na dobierku.

  2. Tovar musí byť v pôvodnom obale, so všetkými visačkami, nepoškodený, nepoužitý, čistý, nesmie zapáchať, aby bol spôsobilý ďalšieho predaja. Tovar vhodne zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave. K tomuto účelu najlepšie poslúži obalová fólia, papier, či väčšia krabica. Pri posielaní tovaru, ktorý už svoj obal má - ako napríklad obuv, neprelepujte prosím priamo pôvodnú krabicu, aby nedošlo k jej znehodnoteniu. 

 

Postup reklamácie tovaru 

  1. Pri zistení vady je nutné tovar prestať používať a ihneď uplatniť reklamáciu. V prípade, že tak neučiníte a následným používaním dôjde k zväčšeniu závady, vystavujete sa riziku, že Vaša reklamácia nebude dovozcom uznaná alebo opravená.
  2. Vytlačte a vyplňte Formulár na reklamáciu tovaru a očistený tovar, zbavený nečistôt a vlhkosti zašlite spolu s kópiou faktúry na adresu:

    Board Paradise
    Bojnická cesta 24
    971 01 Prievidza

    V žiadnom prípade neposielajte tovar naspäť na dobierku.

  3. Po prijatí reklamácie Vám zašleme email o prijatí reklamácie. Táto bude vybavená do 30 dní odo dňa prijatia.

 

Po odoslaní tovaru Slovenskou poštou nám prosím napíšte číslo zásielky spolu s číslom objednávky na email zakaznickyservis@boardparadise.sk

 

Overené našimi zákazníkmi

Pozrieť hodnotenie na Heureka.sk

Skvelá komunikácia,rýchla dodávka, vrelo odporúčam

Overený zákazník,

rýchle dodanie

Overený zákazník,

Velky vyber peknych veci,moznost aj 'kamennych predajni

Overený zákazník,

Kamenné predajne Board Paradise