Vrátenie, výmena a reklamácia tovaru

 

 

V prípade, že ste dostali zásielku a zistíte, že tovar, ktorý ste si objednali je malý, veľký, alebo nespĺňa Vaše predstavy, radi Vám ho vymeníme, alebo vrátime peniaze.

V súlade so zákonom má zákazník právo na výmenu alebo vrátenie peňazí za tovar do 14 kalendárnych dní od prevzatia zásielky bez udania dôvodu.

Postup pri výmene tovaru

  1. Vytlačte a vyplňte Formulár na vrátenie a výmenu tovaru a spolu s kópiou faktúry a tovarom zašlite na adresu:

    Board Paradise
    Eperia Shopping Mall
    Armádneho generála L. Svobodu 25
    080 01 Prešov

    V žiadnom prípade neposielajte tovar naspäť na dobierku.

  2. Na zakaznickyservis@boardparadise.sk (alebo na čísle +421 905 204 787) nás prosím informujte o novom tovare alebo veľkosti, ktoré si želáte zaslať na  výmenu. Nový tovar Vám zašleme obratom po doručení vráteného tovaru.
  3. Tovar vymieňame len v rámci veľkosti, ak si prajete vymeniť svoj tovar za iný, vytvore si prosím novú objednávku. Túto následne uhradíte a my Vám vrátime peniaze za pôvodnú objednávku po doručení vráteného tovaru.
  4. Tovar musí byť v pôvodnom obale, so všetkými visačkami, nepoškodený, nepoužitý, čistý, nesmie zapáchať, aby bol spôsobilý ďalšieho predaja. Tovar vhodne zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave. K tomuto účelu najlepšie poslúži obalová fólia, papier, či väčšia krabica. Pri posielaní tovaru, ktorý už svoj obal má - ako napríklad obuv, neprelepujte prosím priamo pôvodnú krabicu, aby nedošlo k jej znehodnoteniu.   

       Pri výmene tovaru bude započítaná cena za dopravu 5 Eur. 

Postup pre vrátenie peňazí

  1.  

    Vytlačte a vyplňte Formulár na vrátenie a výmenu tovaru a spolu s originál faktúrou a tovarom prineste na jednu z našich predajní alebo zašlite na adresu:

    Board Paradise
    Eperia Shopping Mall
    Armádneho generála L. Svobodu 25
    080 01 Prešov

    V žiadnom prípade neposielajte tovar naspäť na dobierku.

  2. Tovar musí byť v pôvodnom obale, so všetkými visačkami, nepoškodený, nepoužitý, čistý, nesmie zapáchať, aby bol spôsobilý ďalšieho predaja. Tovar vhodne zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave. K tomuto účelu najlepšie poslúži obalová fólia, papier, či väčšia krabica. Pri posielaní tovaru, ktorý už svoj obal má - ako napríklad obuv, neprelepujte prosím priamo pôvodnú krabicu, aby nedošlo k jej znehodnoteniu. 

 

Postup reklamácie tovaru 

  1. Pri zistení vady je nutné tovar prestať používať a ihneď uplatniť reklamáciu. V prípade, že tak neučiníte a následným používaním dôjde k zväčšeniu závady, vystavujete sa riziku, že Vaša reklamácia nebude dovozcom uznaná alebo opravená.
  2. Vytlačte a vyplňte Formulár na reklamáciu tovaru a očistený tovar, zbavený nečistôt a vlhkosti zašlite spolu s kópiou faktúry na adresu:

    Board Paradise
    OC Korzo
    Nábrežná ulica 1913/5A
    971 01 Prievidza

    V žiadnom prípade neposielajte tovar naspäť na dobierku.

  3. Po prijatí reklamácie Vám zašleme email o prijatí reklamácie. Táto bude vybavená do 30 dní odo dňa prijatia.

 

Po odoslaní tovaru Slovenskou poštou nám prosím napíšte číslo zásielky spolu s číslom objednávky na email zakaznickyservis@boardparadise.sk

 

Overené našimi zákazníkmi

Pozrieť hodnotenie na Heureka.sk

Rýchle dodanie

Overený zákazník,

Veľmi rýchle vybavenie objednavky

Overený zákazník,

Rýchle bezproblémové doručenie.

Overený zákazník,

Kamenné predajne Board Paradise